GLORIA MARIA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2867 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Gloria Maria. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 20:23 altijd heerlijk eten!
26 jun 2026 om 22:58 Slechte service. Meneer die ik aan de telefoon had was onaardig, vond met andere woorden dat ik niet mocht klagen dat het langer dan een uur duurde voor mijn bestelling. Eindstand heb ik 2,5 uur gewacht totdat mijn bestelling geleverd werd.
26 jun 2026 om 20:35 18:15 betaald en besteld! 20:30 nog niet bezorgd
20 jun 2026 om 20:03 Snel geleverd en lekker
17 jun 2026 om 6:59 Altijd goed!
13 jun 2026 om 20:16 12 min te laat prima maar kan beter
29 mei 2026 om 21:24 hwt eten viel voor 4,4 sterren heel erg tegen. weinig smaak en de calzone was half koud
25 mei 2026 om 19:55 Snelle bezorging, heerlijk gegeten
25 mei 2026 om 16:22 Was erg lekker, en heel snel bezorgd!
22 mei 2026 om 20:16 Het zelfde als de vorige keer: lekker, warm en heet. Snelle levering, vriendelijk personeel.
17 mei 2026 om 9:47 Turkse pizza’s waren super! Bezorging was ook sneller dan verwacht
8 mei 2026 om 20:41 Heerlijk